Психологічний   вісник

П`ятниця, 29.03.2024, 16:27

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Кризове консультування | Реєстрація | Вхід

 

Психосоциальная поддержка в кризисной ситуации (методическое пособие для педагогов)


Основні напрямки і зміст діяльності практичних психологів з супроводу родин вимушених переселенців

  1. Виявлення тимчасово переселених родин.
  2. Допомога батькам у налагодженні зв’язків з місцевими органами охорони здоров’я, працевлаштування, соціальними службами, закладами освіти тощо.
  3. Виявлення потреб родин вимушених переселенців, допомога в їх задоволенні в межах можливостей.
  4. Проведення діагностичної, корекційно-відновлювальної роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу.
  5. Забезпечення індивідуального психологічного супроводу дітей із родин переселенців з широким використанням Арт-терапії, психологічних ігор, релаксаційних вправ тощо, надання (в разі потреби) психологічної допомоги в межах компетентності.
  6. Діагностика соціально-психологічного клімату в дитячих та педагогічних колективах з метою аналізу перебігу адаптаційного процесу учнів з родин вимушених переселенців.
  7. Профілактична робота з недопущення вторинної травматизації учасників навчально-виховного процесу.
  8. Залучення до надання психологічної допомоги висококваліфікованих спеціалістів (у разі потреби) – практичних психологів, соціальних педагогів, консультантів ПМПК, психіатра тощо.
  9. Психологічна просвіта педагогічних працівників, батьків.
  10. Забезпечення якісної консультативної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу.
  11. Надання інформації батькам з приводу звернення (за нагальної потреби) на Національну «гарячу лінію» для отримання інформаційних, психологічних, правових консультацій. 

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ К КОНФЛІКТНИЙ ТА ПОСТКОНФЛІКТНИЙ ПЕРІОД (методичні рекомендації)


ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ТРАВМА: как помочь ребенку

Когда случается несчастье, тяжело всем.Справиться с последствиями психологической травмы нелегко и взрослому. Что и говорить о детях, ведь у них еще меньше знаний, силы, жизненного опыта. Поэтому родители для них - самые главные и первые помощники. Как заметить, что с ребенком творится неладное? Как поддержать его? Какие слова говорить, какие книги читать, в какие игры играть? Надеемся эта книга поможет вам помочь вашему ребенку. (детальніше...)


"ОПЫТ РАБОТЫ В УСЛОВИЯХ КРИЗИСА - ЭТО ОПЫТ, ТРЕБУЮЩИЙ ОТ НАС ОТКРЫТОСТИ" (Залесская Оксана Владимировна, к. психол. наук,  рутер IAAP)

 


"Психологія травмуючих ситуацій" (посилання)


 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0